martedì 9 febbraio 2016

Back after almost 6 months

Iata ca au trecut aproape 6 luni de la ultimul meu post... intre timp multe s-au schimbat :)
Pe 1 septembrie a aparut in viata noastra Ianis. A venit mai devreme cu zece zile de termenul dat de catre doctor, a fost cam nehotarat sa vina sau sa mai astepte.... am stat dupa el vreo 4 zile pana sa ne cunoastem :)))
Apoi timpul a trecut asa de repede, acum deja Ianis are 5 luni si 9 zile... este un bebe care cere atentie 100%, doarme putin si ne tine bagati in priza non stop :)))
Sper sa reusesc sa revin pe blog si sa fac posturi cat mai des...
Va las cu cateva fotografii.

01/09/15


Acasa in a 3-a zi de viata.

La plimbare in a 5 -a zi de viata.


Doarme inca in cosuletul meu care in martie va implini 35de ani. Doar eu si Ianis am dormit in el :)

Primul Craciun impreuna.

O fotografie de saptamana trecuta.

9 commenti:

Manases Andrea ha detto...

Bine ai revenit. Va urez tot binele din lume, multa sanatate si bucurii!

Mihaela Pojogu ha detto...

Cosuletul e minunat, cata incarcatura emotionala...
Bine ai revenit!

miki ha detto...

Aaaa, dar e deja țonțoroi în cărucior! Și e tare frumușel! Să fie sănătos și norocos și să vă facă mândri de el! :)

Ombretta Orru' ha detto...

Cara amica mia ti faccio i miei più sinceri e cari auguriii sia a te che a tuo marito,avevo notato che eri sparita ma non avrei mai immaginato che fosse per mettere alla luce una stupenda creatura,è bellissimoooo e tu sei stupenda e in forma più che mai ancora tantissimo auguroniiii <3

Aurelia ha detto...

Sa fiti sanatosi!ne era dor de pozele tale☺

Fabiola Tinelli ha detto...

Ma che meraviglia che siete! Congratulazioni Ramy!

aurora toma ha detto...

Bine te-ai întors pe blog, Ramy!
Noroc cu facebook-ul, că am fost la curent cu ce se mai întâmplă. Am văzut poze adesea cu spiridușul tău, e tare drăgălaș și sper să aibă o viață frumoasă, cu cât mai puține probleme. Și, cine știe, poate va avea și ochiul tău ascuțit în ale modei :D!

Alexandra ha detto...

Bine ai revenit! Foarte frumos Ianis, sa va traiasca, sa fie sanatos si sa va aduca numai bucurii! Te inteleg perfect cand spui ca cere toata atentia voastra, asa era si fetita mea, nu prea dormea, plangea mereu...Si uite asa au trecut 3 ani :D Te pup

Ela ha detto...

Bine ai revenit!Acum familia e completa! Stii bine cat ma bucur pentru tine, pentru voi si va urez toata fericirea din lume! Ianis sa fie binecuvantat si sanatos!

Va pup pe toti trei!