sabato 27 ottobre 2012

Ultimele zile inainte de iarna .....


Una dintre ultimele seri in care am putut iesi cu un sacou usor peste un tricou cu maneca scurta :) Din pacate iarna bate la usa, mai ales aici la munte. Astazi este o zi foarte mohorata si ploua marunt.

Am purtat:
Sacou BSB - cumparat din Bucuresti Fashion Outlet Militari. Pretul intreg era un pret exagerat dupa parearea mea. Costa circa 500 ron... l-am cumparat cu 75 ron.
Jeans Zara
Pantofi ASOS - www.asos.com
Tricou ASOS - www.asos.com
Geanta Fiorelli cumparata de le www.asos.com cu o reducere de 50%
Bratara Kenvelo
Ceas Breil
Inele Sifani

6 commenti:

Ela ha detto...

Chiar ca era exagerat pretul sacoului dar bine ca l-ai gasit mai ieftin.E superb si vine grozav cu bluzita cu gulerul Peter Pan.

Imi plac si blugii.

Te pupacesc!

Ramy's Blog ha detto...

Da de multe ori stii cum sunt exagerate anumite preturi...chiar nejustificate :( ma rog, bine ca l-am gasit redus...

Ela ha detto...

Si eu am vazut un inel la nu stiu ce firma cu 60 lei.Era dintr-un metal obisnuit...

Ramy's Blog ha detto...

da si dupa cand te speli pe maini devine negru sau lasa semne pe deget...:(

Gabriela ha detto...

Dragut outfit! Bluza e foarte finuta! Pup :*

Ramy's Blog ha detto...

multumesc Gabriela