sabato 24 novembre 2012

Cutia mea cu bijuterii - Jewelry box

Azi o sa va arat cutia mea cu bijuterii... Am cumparat-o de pe site-ul Bonprix.it. Am vazut ca pe site-ul romanesc nu o au, dar au o multime de alte produse. Vizitati Bonprix.ro, au haine, pantofi, genti si articole menajere.
Cutia este cat de cat incapatoare, nu au loc toate colierele si bratarile (pe cele voluminoase le tin in alte cutii), dar o buna parte din ele si-au gasit locul.
Asa cum se vede in poze, partea anterioara este impartita in doua, o parte cu 6 rame pentru poze si o alta parte cu oglinda. Eu inca nu am avut timp sa aleg pozele .... In interior cutia este imbracata cu catifea neagra si in partea inferioara are multe sertare micute pentru bratari, inele si coliere mai mici.












17 commenti:

Elisa Zanetti ha detto...

Mi servirebbe tantissimo qualcosa per organizzare i miei gioielli!
http://namelessfashionblog.blogspot.it/
http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

Unknown ha detto...

A GREAT JEWELRY BOX!!!!

fashion doctor ha detto...

super! ce mi-a placut dulapul,as vrea si eu asa.ikea? te pupp

Unknown ha detto...

Ce frumos e dulapiorul, la noi nu am vazut, eu am ceva improvizat :)
Pup

Simona Tucu ha detto...

Wow, ca de frumoooooss...pai tuturor ne trebuie asa ceva. Am vazut eu mai multe variante, insa acesta e cel mai tare...

Descude ha detto...

Pfff,superba,asa ceva imi trebuie si mie!

Ramy's Blog ha detto...

pai cred ca toate avem nevoie de asa ceva....daca pretul nu ar fi cam piperat eu mi-as mai lua imediat vreo doua :)))

Ramy's Blog ha detto...

Stela am cumparat dulapul on-line de pe site-ul Bonprix.it....din pacate pe bonprix.ro nu este....la ikea nu am vazut dulap de bijuterii de acest gen.

Sabina Petrazzuolo ha detto...

mi piace!!
ps nuova follower, ti aspetto da me ;) baci baci

fashion doctor ha detto...

scuze,nu am vazut,asteptam raspuns,dar tu de fapt ai scris de unde ai luat-o.pupp

Unknown ha detto...

wow, so many gorgeous pieces!

Kisses, Lucy:)

Leonor ha detto...

I love this!! must gt one for myself:)) would you like to follow each other on GFC, facebook and bloglovin?? let me know dear:)) also, I have a new post now and would love to know your opinion on it!!

Leonor
thesparklinglemon.blogspot.com

livlovelaugh ha detto...

sssssuch an awesome jewelry box!!!!!


-liv
http://chocolivlovelaugh.blogspot.kr

Ela ha detto...

Asta e cutia de care ne spuneai cand ne-am vazut.E frumoasa!

Fetelor,daca vreti fie o cutie la fel,fie ceva asemanator,fie aveti in minte ceva anume,aruncati un ochi si aici.Va las doua link-ri unde gasiti doua modele diferite:

http://silviu-s-work.blogspot.ro/2012/04/jewellery-box-elacutia-de-bijuterii-ela.html


http://silviu-s-work.blogspot.ro/2012/07/cutie-bijuterii-30x30-cm.html


Te pup,Ramonica!Sa o folosesti sanatoasa!

Andreea Calinescu ha detto...

Delicios :D !Imi place la nebunie cand sunt multe bijoux la un loc !

Dee ha detto...

genial dulapul!!!

Alexandra ha detto...

Foarte frumos si foarte practic!