lunedì 26 agosto 2013

The most beautiful lake in the world :) Lago di Carezza

RO Lacul Carezza (in germana Karersee) este un mic lac alpin situat in Val d'Ega la 1534 m la aproximativ 25 km de Bolzano. Acesta este amplasat intre pini si brazi si este situat sub versantii masivului Latemar, care este reflectat in apa limpede de cristal.

IT Il lago di Carezza (ted. Karersee) è un piccolo lago alpino situato a circa 25 km da Bolzano. È incastonato tra fitti boschi di abeti e si trova sotto le pendici del massiccio del Latemar, che si specchia nella sua acqua cristallina.


RO Lacul nu are afluenti vizibili si este alimentat de izvoare subterane. Intinderea si profunzimea acestuia variaza in functie de anotimp si de conditiile meteorologice: cel mai inalt nivel este atins in mod normal la sfarsitul primaverii cu topirea zapezii (pana la 17m). In urmatoarele luni, nivelul apei scade, pana spre sfarsitul lunii octombrie, lacul atinge nivelul cel mai scazut, cu o adancime de numai 6 m. In timpul iernii, lacul de obicei ingheata. Temperatura maxima a apei (13 ° C) este inregistrata in luna august. 
Aspectul spectaculos al lacului a generat mereu admiratie si uimire. In jurul apei sale, sunt adunate mai multe legende ale Tirolului de Sud si pentru numerosi scriitori, poeti si pictori a fost o sursa de inspiratie pentru picturile si povestile lor. Caracteristicile sale sunt derivate din legenda nimfei Ondina, nimfa care a trait in apa. Vrajitorul de pe masivul Latemar s-a indragostit de nimfa  si a incercat de mai multe ori sa o rapească. Intr-o zi, a facut deasupra Lacul Carezza un curcubeu frumos, in scopul de a atrage nimfa. Cand a iesit din apa, nimfa a vazut vrajitorul si a fugit speriata. Vazand reactia nimfei, vrajitorul, foarte maniat, a luat curcubeul si l-a aruncat si spart intr-o mie de bucati in lac. Din acea zi, in apele lacului Carezza va reflecta toate culorile curcubeului. O statuie de bronz de Ondina a fost plasata in lac.

IT Il lago è privo di immissari visibili ed è alimentato da sorgenti sotterranee. La sua estensione e la sua profondità variano a seconda della stagione e delle condizioni meteorologiche: il livello più alto è raggiunto normalmente in tarda primavera con lo scioglimento delle nevi e il punto più profondo corrisponde a circa 17 m. Nei mesi successivi, il livello dell'acqua cala, finché verso la fine di ottobre il lago raggiunge il livello dell'acqua più basso, con una profondità di soli 6 m. In inverno il lago di solito gela. La temperatura massima dell'acqua (13 °C) viene registrata nel mese di agosto. 
Lo spettacolare aspetto del lago ha da sempre generato ammirazione e meraviglia. Intorno ad esso si raccolgono molte leggende altoatesine e numerosi scrittori e poeti ne hanno fatto il motivo di ispirazione dei loro dipinti e racconti. Le sue caratteristiche derivano dalla leggenda della bellissima Ondina, ninfa che ne abitava le acque. Lo stregone del Latemar se ne era innamorato e tentò più volte di rapirla. Un giorno, consigliato dalla Stria del Masarè, fece apparire sopra il Lago di Carezza un bellissimo arcobaleno allo scopo di attrarre la ninfa. Quando quest'ultima uscì dalle acque vide lo stregone e fuggì spaventata. Allora il mago, preso da gran furore, prese l'arcobaleno e lo gettò in mille pezzi nel lago. Da quel giorno nelle acque del Lago di Carezza si rispecchiano tutti i colori dell'iride. Una statua in bronzo raffigurante Ondina è stata posta nel lago.















18 commenti:

fashion doctor ha detto...

nu odata am spus ca italia e superba! are atatea locuri frumoase! superb,superb,mersi pentru poze!

Francesca Romana Capizzi ha detto...

Che spettacolo! Non ci sono mai stata! Bella la tua tee!

Michelle Schlechtriem ha detto...

Wow it's so beautiful! I love places like this, just incredible (:
Love, Michelle

Katja Š ha detto...

That lake and the nature is amazingly beautiful!

Julija Toplak ha detto...

wow, breath taking!
kisses,
Julija.
http://fashionandpinkheart.blogspot.com/

judith ha detto...

Preciosas fotografías!!
Besos
http://judithbysucre.blogspot.com.es

Fabiola Tinelli ha detto...

Bellissimo questo posto!! che carina la tua maglia!
Fabiola

wildflower girl
Facebook page

nicoleta buru ha detto...

Wow, un loc fantastic. Mi-ar placea sa ajung si eu acolo ^_^


Many kisses,

Nicole

www.nicoleta.me

the chilicool ha detto...

beh una favola davvero, wow !




Alessia
THECHILICOOL
FACEBOOK
Video outfit YOUTUBE
Kiss

ZADIN ha detto...

Ai avut dreptate, mulţumesc pentru invitaţie. Pozele sunt superbe şi cred că în realitate locul este şi mai spectaculos.

CoutureTrend Jessica ha detto...

amazing place

http://www.cultureandtrend.com/

Romy Cañadas Moreno ha detto...

Alucinantes las fotografías del lago!!! Me gusta la camiseta! Besos

RC Milkshake Style ha detto...

Che paradiso!!!

Passa se ti va http://rcmilkshakestyle.blogspot.it/

-Roberta-

ELISA ha detto...

posto stupendo in effetti!!!!
Nuovo giveaway sul mio blog… ti va di partecipare? In palio 100$ da spendere su Bellast!
Bellast giveaway
Nameless Fashion Blog Facebook page

Marie Zamboli ha detto...

Hi what a cute nice blog honey you have.....My name si Marie I am a Blogger based in italy and I was wandering if we could follow each other GFC bloglovin
Let me know I will follow back as always! Love Marie.
www.mariezamboli.com

Join giveaway with Romwe on www.mariezamboli.com

Anamaria1086 ha detto...

Speechless! Oricat mi-as dori sa dezvolt, n-am cuvinte. Superb peisaj!

Rokolla ha detto...

Foarte frumoasa privelistea! Sa nu mai vorbesc de lac care arata superb. Poate am sa ajung si eu candva sa il vad in toata spendoarea lui

Ela ha detto...

Fascinant!Iubesc acest lac!

Te pup!