domenica 30 marzo 2014

Jurnal de vacanta - Mexic - 1 parte RO only

Iata ca am revenit cu povestirile din vacanta, am avut ceva probleme tehnice cu internetul acasa, si zilele astea am cam si dormit in picioare datorita neadaptarii imediate la schimbul de fus orar.
Am fost 10 zile in Mexic, era o vacanta pe care o planuiam inca de anul trecut, dar anul trecut am hotarat sa mergem din nou in Maldive si am lasat Mexicul deoparte. ( Maldive aiciaici si aici) Sunt doua tipuri de vacanta total diferite, daca in Maldive stai la propriu numai cu burta la soare si te relaxezi non stop in liniste totala pe o insula minuscula, in Mexic sunt multe chestii de vizitat si nu poti sta numai pe plaja. Asa ca noi am decis o zi sa stam la plaja in liniste si pace si o sa zi sa mergem in excursii si vizite.
Noi am cumparat vacanta cu 3 saptamani inainte de plecare, am luat-o ca de obicei online de pe site-ul unei agentii din Germania si am avut plecare din München. Am zburat cu compania Air Berlin. La dus am avut zbor cu escala de 50 de minute in Düsseldorf si la intors am avut zbor direct. Durata zborului fara escala 10 ore, cu escala, 13 ore. Am aterizat in Cancun si de acolo am mai avut de mers 2 ore cu microbuzul pana la hotel.
Pentru cei interesati, gasiti site-ul agentiei aici. Se plateste cu cartea de credit si biletele le trimit prin posta la scurt timp. Noi am mai calatorit de vreo trei ori prin aceasta agentie si de fiecare data a fost super ok.

Am fost in provincia Yucatan, unde statiunile cele mai cunoscute sunt Cancun si Playa del Carmen. Cum stiam foarte bine ca aceste doua locatii sunt o Mamaia ceva mai mare si noi ferindu-ne de locurile extrem de turistice si aglomerate, am ales sa mergem in Tulum. Nu voiam in nici un caz un hotel enorm cu multi americani si mii de camere. Aceasta zona are foarte multe resorturi enorme, cu peste 10 000 de oaspeti...noi nu voiam asa ceva. Asa ca am gasit un hotel de 4 stele, mai mic si mai personal, care avea recenzii bune pe Tripadvisor. Hotelul se numeste Pavo Real si acum ca am fost, am vazut si am testat, ma bucur extrem de mult ca am luat acest hotel si nu am mers la hotelurile enorme, pline de americani galagiosi cu cate 4-5 copii dupa ei :))
Tulum este un punct turistic renumit pentru ruinele maya ("zona arheologica") acolo fiind prezente singurele ruine Maya pe malul marii.  Nu departe de Tulum se afla și nenumarate pesteri subterane inundate (cenote), care atrag multi scufundatori. Dar mai multe detalii va voi da in posturile urmatoare. Azi mi-am propus sa va vorbesc despre hotel si plaja.
Hotelul are in jur de 120 de camere, plaja privata cu sezlonguri bine distantate si umbrele, trei piscine doua baruri pe plaja si doua restaurante. Un restaurant era doar mexican si se putea servi doar cina mexicana, numai cu rezervare. Celalat restaurant avea bucatarie internationala.
Noi am avut all inclusive, de fapt cred ca ei ofereau doar formula all inclusive. Mancarea foarte buna si variata si cocktailurile erau super!!!
Camera era curata, faceau curat zilnic, schimbau prosoapele zilnic si lenjeria cred ca la cateva zile. Si cum in Mexic totul functioneaza cu bacsisuri, am lasat bacsis 5 $ femeii care ne curata camera si zilnic ne facea cate un maimutoi din prosoape, folosea tot timpul ochelarii mei de soare si punea pe pat si multe flori.
Din fericire tantari nu erau, eu care sunt foarte sensibila si de obicei ma masacreza, de data asta m-am pricopsit doar cu o muscatura :)
Diferenta de fus orar - 7 ore Italia - 8 ore Romania. (in urma).
Oaspetii erau in mare parte italieni, dar si multi francezi, ceva americani, spanioli si rusi.
Marea este turcoaz, apa calda, temperatura aerului fiind cam de 32°C. Pe plaja era super ok fiind briza, in rest, era o caldura si o umiditate de innebuneai. Pe plaja nisipul era destul de fin, apa avea alge, dar in fiecare dimineata angajatii hotelului o curatau.
Daca este sa fac o comparatie intre apa si plaja din Maldive cu cea din Mexic...ei bine, nu se compara!!! In Maldive cred ca este nisipul cel mai fin si apa cea mai turcuoaz, calda si calma...ca o piscina naturala.
Dar repet, in Mexic nu mergi doar pentru mare si plaja, sunt multe alte chestii de vazut si vizitat.
Acum va las cu pozele din hotel, camera, plaja. Voi reveni in curand cu alte povestiri cu vizitele facute.

13 commenti:

fashion doctor ha detto...

superb! mersi ca ai impartasit! pupp

ZADIN ha detto...

Felicitări pentru şansa de a vizita Mexicul şi sper ca într-o zi să împărtăşesc la rându-mi poze de acolo.
Totul arată paradisiac şi sunt sigură că aţi avut ce vedea.

La noi în România au fost recent nişte ştiri cu români care şi-au cumpărat vanacanţă pe bune acolo şi la aeroport au fost reţinuţi pe motive nefondate, interogaţi, după care trimişi înapoi acasă cu următorul avion. Se zice că nu sunt un caz izolat.

Povestea aceasta nu mă demoralizează, dar e un lucru pe care o să-l am în vedere. Cum de altfel o să am în vedere drumul de 15 ore cu avionul.

Ramy's Blog ha detto...

Da, am văzut și eu acea știre. Problema este ca în avion tu primești o foaie în care trebuie să completezi mai multe date. Numărul de zile, scopul vizitei, locul unde stai, numărul biletului de întoarcere. Precizez că eu am încă cetățenie română și pașaport românesc. Dacă le dai toate aceste informații nu sunt probleme, din contra, vameșii sunt extrem de zâmbitori și glumeți. ..
Ideea este ca tu trebuie să fii coerent în ceea ce declari pe acel document și trebuie să demonstrezi clar că ești acolo pt turism.

Și cel mai important, la mine informațiile erau extrem de încurcate: cetățenie română, rezidență în italia și zbor din germania. ... Mi-au făcut doar întrebări cum așa? ! Le-am explicat și gata. .. probabil intervin probleme dacă nu reușești să comunici cu ei în spaniola sau engleză. Toți vameșii vorbeau perfect engleza.

Selvaggia Capizzi ha detto...

Che invidiaaaaaa!!! Che posto spettacolare!!!! Bella tu!

Anamaria1086 ha detto...

Foarte fain acest post si abia le astept si pe celelalte. Imi place ideea asta de a da informatii turistice mai departe, care pot fi mai devreme sau mai tarziu utile.
Sper ca v-ati incarcat bateriile, intr-o astfel de locatie este greu de crezut ca nu.

the chilicool ha detto...

che meraviglia di posto e tu sei bellissima!

Alessia

THECHILICOOL

Kiss

Dee ha detto...

ce frumooos! <3

Ramy's Blog ha detto...

@Anamaria pai exact la asta m am gândit și eu, că aceste informații mai târziu sau mai devreme poate folosesc cuiva. Eu de fiecare data înainte de a merge într un loc nou ma documentez pe net și citesc experiențele altora

Unknown ha detto...

Che posto meraviglioso!!! Ho bisogno di una vacanza!! :D
xxx
V.

Ombretta ha detto...

Cara Ramy wawww eri proprio in paradiso,fantastico posto e foto stupende come sempre,immagino ti sarai rigenerata completamente con questa vacanza,un bacio ^_^

Ramy's Blog ha detto...

È stato bello. ..però purtroppo finito troppo veloce :)))

Ela ha detto...

Mexicul este o alta destinatie unde mi-ar placea sa ajung,o am in vedere de ani buni inca de cand am inceput sa le iubesc limba.