sabato 12 aprile 2014

New in! Bershka & Promod

In sfarsit mi-am achizitionat o pereche de jeans boyfriend :))  Am tot admirat pe multe bloguri acest tip de jeans, dar nu prea ma atrageau, credeam ca vin ciudat pe mine. Imi placeau pe alte fete, dar nu credeam ca mi-ar veni bine mie. In final mi-am cumparat de la Bershka o pereche si am ales si o alta pereche slim, rupti in genunchi :) Erau la reducere de la 25.99€, la 12.99€ perechea.
Intre timp am descoperit pusi la naftalina o pereche de jeans Lee, tot modelul boyfriend, destul de veche, cumparata acum multi ani, care pe vremuri imi veneau cam largi si acum vin perfect. Evident, uitasem de ei si erau bagati intr-o cutie, sub pat.  Deci din nicio pereche, m-am facut cu doua perechi :)

Boyfriend Jeans - Bershka - 12.99€


Jeans slim - Bershka - 12.99€

De la Promod, printre ultimele reduceri, am gasit o fusta, a carui imprimeu cu flori mi-a placut foarte mult. Este cam groasa pentru vara, dar este ideala pentru primavara si toamna. Abia astept s-o port. Ca lungime si croiala este foarte asemanatoare cu fusta Zara pe care v-am aratat-o aici, numai ca materialul este putin mai subtire.

Fusta Promod - 34.95€ - 7€ (-79%)


9 commenti:

fashion doctor ha detto...

la asa preturi chiar merita! fusta e tare draguta.bacci

Unknown ha detto...

Belli questi jeans!

Maya Secret ha detto...

Foarte frumoasa fustita, iar pretul a fost un chilipir.

Selvaggia Capizzi ha detto...

davvero belli i jeans di bershka!!!
Don't Call Me Fashion Blogger
Facebook
Bloglovin'

the chilicool ha detto...

Sono bellissimi i boyfriend jeans!
Alessia
THECHILICOOL
FACEBOOK
Kiss

Manases Andrea ha detto...

Boyfriend jeansi sunt si preferatele mele!

Anonimo ha detto...

Good Job

Ombretta ha detto...

che prezzi fantastici che hai trovato cara Ramy adoro i jeans,ottimi acquisti come sempre,un bacione ^_^

Ombretta ha detto...

che prezzi fantastici che hai trovato cara Ramy adoro i jeans,ottimi acquisti come sempre,un bacione ^_^