mercoledì 21 gennaio 2015

Shopping from Greece!

Ei da, dupa trei luni vin si eu cu postul cumparaturilor din Grecia...daca mai asteptam putin, ma prindea vara :))
In primul rand, in Atena dau in piata Monastiraki de un magazin Flormar. In Italia, cel putin aici in zona, nu avem Flormar. Am vazut in schimb in Austria, cand am fost in Innsbruck. Asa ca atunci cand am vazut magazinul din Atena, am intrat imediat sa inspectez :)) Mi-am luat trei oje (erau reduse) si un autobronzant pe care momentan il cam folosesc ca fard de obraz si de ochi :))

Tot pe langa Flormar, era un magazin cu de toate, produse cosmetice, pentru casa etc. Aveau multe produse interesante, eu din cauza lipsei de spatiu mi-am ales cateva oje, doua le-am facut cadou si doua le folosesc eu. 



Tot din acelasi magazin am luat doua deodorante Burjois, aici in Italia nu le gasesc pe niciunde si nici in Austria nu am dat de ele, nici macar la DM.

Din Creta am cumparat cateva sapunuri cu extract de ulei de masline, am luat mai multe tipuri, dar toate le-am facut cadou, doar astea le-am tinut pentru mine si inca nu le-am folosit. 
Tot din Creta am cumparat ceva produse in ceramica, carora nu le-am facut poze :) Partea care mi-a placut cel mai mult a fost ca in Creta inchideau toate magazinele pentru turisti in doua saptamani (noi am fost la mijlocul lunii octombrie) si vindeau totul la preturi mult mai mici si puteai negocia la greu.


3 commenti:

Ombretta ha detto...

adoro il colore degli smalti che hai scelto,per non parlare delle saponette che sono sicura siano fantastiche,e mi immagino l'odore che abbiano,bravissima fai sempre ottimi acquisti,un bacione ^_^

Manases Andrea ha detto...

Superbe oje. Poate ni le vei arata si pe unghiile tale!

Ela ha detto...

Ce tare faza cu negociatul!Asa tot sa faci cumparaturi! :))

Sapunurile sunt curioasa cum sunt.Eu cand aud de ulei de masline imediat ciulesc urechile fiindca imi place mult.

Te pup!