sabato 20 giugno 2015

New in: make-up from Kiko

Azi va voi arata cateva achizitii de la Kiko. Cu toate ca am de foarte multi ani magazin Kiko in oras, nu pot spune ca am incercat multe produse de la ei, din cate imi amintesc acum, doar cateva rujuri, care mi-au placut. In final, vrand sa.mi cumpar un nou top coat pentru unghii, am intrat la Kiko sa-mi caut unul. Si normal, nu m-am oprit doar la un top coat :)


Am prins in acea perioada toate fardurile mono la jumatate de pret...nu-mi mai amintesc exact pretul, dar redus era putin peste 2€. Am ales trei nuante destul de naturale, si apoi am aflat ca aveau si o promotie, la trei farduri cumparate primeai gratis carcasa pentru a-ti forma paleta de 9 farduri.
Eu folosesc acum de ceva timp aceste farduri si pot spune ca m-au surprins in mod placut.




Mi-am cumparat si un produs pentru unghii doi in unu, care poate fi folosit atat ca baza, cat ca si top coat. Imi place ca se ususca repede si da o stralucire frumoasa unghiei.
Mi-am cumparat si o oja putin mai ciudata ca si culoare, imi place, are o rezistenta medie, dar se aplica usor si se usuca destul de rapid.
Deci voi mai incerca cu siguranta si alte produse de la Kiko.


3 commenti:

Mihaela Pojogu ha detto...

Sa le folosesti cu placere, m-ai determinat sa-mi fac si eu manichiura, a stat prea mult in vacanta... pedichiura i-a luat locul. :)
weekend fain xo

Jyoti ha detto...

Wonderful post..Keep In touch dear..
Rampdiary/Beauty and fashion/ Art blog

Карина ha detto...

Love this cosmetics!))

Добро пожаловать>Baby’s On Fire Blog