domenica 23 agosto 2015

Haul Primark!

Acum ceva timp am facut o sesiune de shopping in Austria. Si cum as fi putut ajunge la Innsbruck fara sa trec pe la Primark?!? Azi va voi arata achizitiile pe care le-am facut pentru mine.
Acest maiou din jeans are o croiala ideala pentru a fi purtat cu sau fara burta :)) Materialul este extrem de moale si subtire, l-am purtat destul de mult cu pantaloni scurti pe canicula care a fost aici in luna iulie. Pretul a fost de 10€.


Un alt maiou tot cu aceeasi croiala este acesta cu imprimeu floral. Materialul din care este confectionat acesta in schimb este mai batos, nu este atat de moale ca cel precedent, dar mi-a placut enorm imprimeul floral. pretul acestuia a fost de 7€.


Cu 3 € am cumparat acest tricou din bumbac cu imprimeu. Deocamdata nu intru in el, adica nici macar nu l-am incercat, banuiesc ca nu intru in el, este un M dar materialul nu este elastic, l-am cumparat pentru cand nu o sa mai am burtica.


Acest tricou in schimb este tot M, dar alta croiala si alt material si l-am purtat la greu in aceasta perioada fiind foarte moale si elastic. Pretul a fost de 8€.

Pentru ca la Primark au vrute si nevrute si mie imi sclipesc efectiv ochii la toate nebuniile, mi-am luat si un rucsac din jeans prespalat cu imprimeu floral. A costat 10€ si l-am purtat de cateva ori cand am mers pe munte.


Nu puteam merge la Primark fara sa ma uit la bling bling-uri... mi-am luat un inel cu 2.50€ si un colier cu 4€, dar si o oglinda dubla pentru poseta cu 1.5€.




Eu folosesc foarte mult acest tip de sosete atat primavara, cat si toamna, mi-am luat acest set de 5 perechi la numai 3€.


La categoria incaltaminte, am dat iama in tenisi... ma pregatesc intens de impins carutul :)) deci mi-am luat patru perechi noi de tenisi...din pacate nu mai stiu preturile exacte, foarte ieftini oricum, cred ca tenisii animal print si cei cu siret si floricele au costat la 4€ perechea, cei navy cu talpa mai groasa au costat 8€ si cred ca la fel si cei gri cu imprimeu floral.


Sandalele animal print sunt din piele si au costat 15€ -  a fost probabil cel mai scump articol si sunt sigura ca este pretul exact- si din cate imi amintesc sandalele negre cu siret erau undeva la 10€.

Pentru venirea pe lume a lui bebe, este nevoie pentru spital de cateva pijamale, camasi de noapte cu nasturi si de un halat.
Am gasit o camasa de noapte din bumbac la numai 6€, mai aveam doua din C&A dar stiu sigur ca au costat mult mai mult si calitatea este aceeasi, chair ca si imprimeu se aseamana.


O alta pijamaluta formata din pantalon si maiou, tot bumbac, a costat 10€.


Acesta este ultimul articol cumparat, un halat de lungime si de grosime tot medie.  A costat tot 10€.
Si cam acestea au fost achizitiile mele din Primark. Abia astept sa ajung din nou prin Austria, sper inainte de Craciun sa mai dau o tura :))


2 commenti:

Anonimo ha detto...

Great purchases dear!

Please click on the link on my blog
http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/looney-with-romwe.html

Ela ha detto...

Ce imi plac tenisii!Port si eu destul de des,imi place acest stil mult de tot!Foarte frumoase si sandalele,par de calitate.

Pregatiri pentru venirea pe lume a bebeului :) Ce dragut!

Te pup!