martedì 9 luglio 2013

Shopping on sale! ASOS

RO Si iata primele mele achizitii de la reducerile de vara de pe ASOS. Ador prima geanta, o sa v-o prezint imediat in lista de cumparaturi , este exact cum mi-o imaginam: din piele foarte moale, foarte fine si bine lucrata. De cand am primit-o, o port zilnic. 
De aceasta data cei de la Asos au gresit si mi-au bagat in pachet si un tricou pe care nu il comandasem. Sincera sa fiu nu l-am vazut pe site, nu stiu cat costa, important este ca este masura S, este din bumbac si imi vine perfect. Nu cred sa fie vreun tricou cadou pentru ca sunt clienta fidela, asa ca sunt aproape sigura ca a fost o greseala de-a lor. Sa tot greseasca asa :P

IT Ed ecco i miei primi acquisti estivi in saldo di ASOS. Adoro la prima borsa, che vedrete nella lista della spesa è esattamente come mi immaginavo: in cuoio molto morbido, molto fine e ben lavorata. Da quando l'ho comprata, la uso ogni giorno.
Questa volta Asos mi ha messo per sbaglio nel pacchetto una t-shirt che non avevo ordinato. Francamente non l'ho nemmeno vista sul sito, non so quanto costi, l'importante è che la taglia era quella giusta, una S. E' di cotone e mi va perfettamente. Non credo che fosse una t-shirt in regalo come premio fedeltà, quindi sono quasi  sicura che sia stata impacchettata per errore. Beh, speriamo in altri simili errori in futuro :P

Geanta piele/ Borsa in pelle
Pret intreg/ Prezzo pieno 99.41€
Pret redus/ Prezzo scontato 49.71€



Geanta piele/ Borsa pelle
Pret intreg/ Prezzo pieno 72.90€
Pret redus/ Prezzo scontato 36.45€



Bluza/ Blusa
Pret intreg/ Prezzo pieno 33.14€
Pret redus/ Prezzo scontato 13.26€

Rochie/ Vestito
Pret intreg/ Prezzo pieno 46.39€
Pret redus/ Prezzo scontato 23.20€



12 commenti:

Jenniya ha detto...

Nice bags! :)

XX, IamJenniya
New Post! >> Denim On...

Jenniya ha detto...

Nice bags! :)

XX, IamJenniya
New Post! >> Denim On...

Florina Pandrea ha detto...

imi place prima gentuta :D

Descude ha detto...

Foarte,fooooarte frumoasa prima geanta...si rochita alba e superba!

Vale ♥ ha detto...

Bella borsa e bello l'errore che è andato a tuo favore ;)

Fashion and Cookies
Fashion and Cookies on Facebook
Bloglovin

Unknown ha detto...

Ce frumoase sunt toate! Sa le porti sanatoasa!

Ebony Vintage ha detto...

Vaaai, cumpărături de la Asos :drooling:
Sunt foarte frumoase gențile, amandoua arata foarte foarte bine!
Desigur, preferata mea este rochia de la RiverIsland, pentru ca am o mare slabiciune pt dantela.
Sa le porti cu mare placere si iti urez sa ai parte de cat mai multe ”greseli” din partea celor de la Asos si sa iti strecoare in fiecare pachet cate ceva dragut :)) Pupici

Unknown ha detto...

Che fortuna!! Bellissima la prima borsa!
Fabiola

wildflowergirl
Facebook page

tr3ndygirl influencer e fashion blogger ha detto...

l'abitino bianco è divino
ti aspetto
NEW POST -> Tr3nDyGiRL Fashion Blog

Unknown ha detto...

bellissimi acquisti!
anche io ho fatto shopping su asos;)

ZADIN ha detto...

Îmi plac absolut toate achiziţiile!

Ela ha detto...

Rochia cu dantela este atat de frumoasa!!!O ador!

Si gentile imi plac mult!

Sa tot greseasca,vorba ta! :))

Te pup!