giovedì 16 maggio 2013

Reteta zilei - ciorba de legume! RO only

Una dintre mancarurile mele preferate este ciorba. Imi plac ciorbele de legume, de pui, de curcan, de vita sau perisoare. Nu imi place ciorba de burta sau tot ce are de-a face cu pestele. Nici dupa supe nu ma omor. Imi place ciorbita acra, din pacate aici nu gasesc bors proaspat, asa ca am tot timpul in casa "bors magic". Uneori mai folosesc si zeama de lamaie.
Azi o sa va arat reteta mea de ciorba de legume! Imi place sa fie bogata, cu de toate si foarte colorata! 
Am cumparat:
  • praz
  • dovlecei
  • telina
  • ceapa
  • ardei gras
  • morcovi
  • cartofi
  • patrunjel





Am taiat legumele,nu foarte marunt.



Intr-o oala,am pus putin ulei, am calit foarte putin ceapa, morcovul, telina, ardeiul si prazul.


Am adaugat si cartoful si am umplut oala cu apa deja incalzita.


Am lasat la fiert cam 20 - 25 de minute la foc mic, dupa care am adaugat si dovlecelul (se fierbe mult mai repede, de aceea se adauga la inspre sfarsit)


Am pus si doua- trei linguri de cubulete de rosii, cat sa ii dea o culoare placuta! Puneti si sarea si gustati.

Dupa circa 10 minute se dauga si fideaua.


Verificati daca legumele sunt perfect patrunse si la sfarsit adaugati borsul dupa gust.

Am taiat patrunjelul.

Si iata ciorbita mea! :)


O reteta foarte usor de preparat, destul de rapida si foarte sanatoasa!
Pofta buna!

5 commenti:

Unknown ha detto...

mamma mia che bontà!!!:)

Unknown ha detto...

Che fame, non ho ancora mangiato!
Fabiola

wildflowergirl
Facebook page

coco ha detto...

si eu tot pe ciorbite de acestea m-am reprofilat :)

Ela ha detto...

Si mie imi plac ciorbele dar si supele,mai ales cele de legume si cele cu pui.

Este foarte vesel ciorbita ta!

Te pup!

Alexandra ha detto...

Si mie imi plac ciorbele, dar sa fie acre :D Ai putea incerca sa faci tu bors, e usor.