giovedì 2 aprile 2015

Jurnal de vacanta Malaezia - Batu Caves & Butterfly Park

Am revenit cu poze din vacanta. Prima parte o gasiti aici, azi in schimb va voi arata cateva poze de la Batu Caves si din Butterfly Park.

Batu Caves sau pesterile Batu 
Sunt pesteri de calcar situate pe marginea orasului Kuala Lumpur, renumite pentru ca gazduiesc in interior o serie de temple hinduse care reprezinta un sit religios de mare importanta in regiune: epicentrul Thaipusam. Numele Batu are legatura cu raul din apropierea pesterilor, Sungei Batu. Dealul unde se gasesc pesterile are o varsta geologica de 400 de milioane de ani.
Singura modalitate de a ajunge interiorul pesterii sunt cele 272 de scari, toate numerotate. Este foarte cald, de aceea mai bine va inarmati cu o sticla de apa. De asemenea nu este permis intrarea in sit cu fusta sau pantaloni scurti. Eu am avut o esarfa cu care mi-am acoperit picioarele. Intrarea este gratis si ca sa ajungi din Kuala Lumpur pana la Batu Caves se ia un tren direct din KL Sentral care te lasa chiar la pesteri.












Kuala Lumpur Butterfly Park sau Parcul cu fluturi din Kuala Lumpur

Acest parc acoperit cu plase pentru a tine fluturii inauntru si este o atractie turistica foarte populara in Malaezia. Acesta este situat langa Gradinile Lake si Kuala Lumpur Bird Park. Parcul are peste 80.000 de metri patrati de gradina amenajata, cu peste 5.000 de fluturi, plante exotice si un lac cu pesti foarte frumosi. 
Noi am mers intr-o zi foarte calduroasa si umida, a fost extrem de greu sa stam sub acele plase, aveam hainele ude pe noi, atata umiditate era. Am reusit sa fac cateva foto frumoase chiar daca fluturii erau neastamparati si nu stateau la poza :))
Parcul este deschis de la 9 dimineata pana la 18.00 si intrarea costa cam 5 €.















3 commenti:

Ombretta ha detto...

Wawwww che foto stupende cara Ramy quel posto sembra un paradiso, un bacione e Buona Pasqua ^_^

Mihaela Pojogu ha detto...

Superb interiorul, fluturii, o destinatie cu adevarat exotica.

Ela ha detto...

Ador fluturii,imi amintesc de copilarie.Cand eram mica ii urmaream mereu cu privirea si ma bucuram cand mai observam cate unul.Foarte frumos parcul!O oaza de liniste si relaxare!