sabato 18 aprile 2015

New in: shopping from Zara

Azi va voi arata ce am achizitionat de pe shop-ul online Zara. Toate produsele sunt din colectia veche si le-am cumparat pe perioada reducerilor. Cred ca erau reduceri de circa 50%, din pacate nu am preturile originale, am la dispozitie doar pretul platit, adica deja redus.


In primul rand mi-a placut aceasta mini gentuta, imi place ca are atat manere scurte, cat si curea lunga pentru a putea fi purtata pe umar. A costat 29.90€, nu tocmai ieftina, dar imi place foarte mult, e foarte draguta.



Aceasta rochita mi-a placut pentru insertiile din dantela. Nu imi place foarte mult lungimea medie, dar am zis ca pentru o zi de mare si soare merge perfect. A costat 12.99€



Mi-am ales si o pereche de mocasini, mi se pare ca merg perfect cu o pereche de jeans skinny. Nu mai aveam acest tip de pantofi si am zis sa-mi cumpar avand in vedere ca erau si la reduceri. Au costat 19.99€ si chiar in zilele astea o sa ii scot la plimbare.



2 commenti:

Pooja Mittal ha detto...

thats such a gorgeous dress
keep in touch
www.beingbeautifulandpretty.com
www.indianbeautydiary.com

Ela ha detto...

Rochia e asa de finuta.Vara o sa iti fie foarte utila cand o sa fie temperaturi din acelea de te urci pe pereti.

Te pup!