giovedì 23 aprile 2015

New in: Guess Watch

Azi va voi arata cea mai recenta achizitie de pe site-ul italian Privalia: un ceas Guess. 
Acest ceas mi-a atras atentia pentru ca mi se pare super dragut pentru o tinuta compusa din haine din jeans. Acest albastru cromat imi place foarte mult si in combinatie cu auriu mi se pare foarte original.
Ca de obicei produsele de pe Privalia vin cu etichetele originale, cu pretul cu care se prezinta in magazinele oficiale. Acest ceas costa 199€ si eu l-am platit 99€ :)






5 commenti:

Toma Aurora ha detto...

E foarte frumos, să-l porți cu mare drag! Am și eu un model similar de la Guess, dar pe auriu. Îmi place pentru că e mare, ușor masculin și-l pot purta atât la ținute sport cât și la cele office.

Anonimo ha detto...

Love it!

Please click on some of the links on my post:
http://helderschicplace.blogspot.com/2015/04/april-wishlist-with-sheinside.html

Anonimo ha detto...

Muy bonito!!!
Besos

Ela ha detto...

Sa il porti sanatoasa!Si mie imi plac ceasurile dar de cativa ani buni nu prea am mai purtat.Trebuie sa remediez nu numai pentru ca sunt niste accesorii minunate dar mai ales pentru utilitatea lor,evident :)

Te pup!

Unknown ha detto...

Great share! Even I have some awesome collection of guess watches online online at Majorbrands.