venerdì 11 gennaio 2013

2013 sales shopping on Asos

RO Sunt discounturi pe Asos, deci normal ca am innebunit deja de saptamana trecuta, liste, listute, wishlist etc etc... nenumarate calcule sa vad la ce sume ajung :)) o haina in plus, o geanta in minus...asa o tin de vreo saptamana. Ma rog, pana la urma am facut o comanda pe care am si primit-o ieri pentru ca iti ofereau gratis transportul express deci am primit coletul repede. Si ieri am mai plasat o comanda...offfff, e ca un drog!!!
Azi o sa va arat ce mi-am achizitionat! Pentru prima data, dupa vreo 10 - 12 comenzi pe Asos, a fost un lucru care nu mi-a placut si luni il voi trimite inapoi!

IT Sono partiti i saldi su Asos e sono impazzita da più di una settimana a farmi liste, whislist, conti per vedere cosa e quando comprare :)) Alla fine inizio settimana ho fatto un ordine che ho già ricevuto ieri. C'era un codice promozionale per il trasporto express gratis (che di solito costa 12€). Oggi vi mostrerò i miei acquisti e per la prima volta da quando compro su Asos, c'e' stato un capo che non mi è piaciuto e lunedì lo manderò indietro.


Geaca Vero Moda de blana sintetica, o gasiti aici

Giacca Vero Moda in pelliccia sintetica, la trovate qui







Acestia sunt pantalonii care nu mi-au placut! Imi place culoarea, voiam pantaloni aurii, din pacate materialul este extrem de rigid, face niste cute care ma deranjeaza, deci o sa-i trimit inapoi. Mi-i imaginam putin mai elastici...

Questi sono i pantaloni che non mi sono piaciuti! Mi piace il colore, volevo dei pantaloni color oro, purtroppo sono estremamente rigidi, fanno delle pieghe strane, quindi farò un reso. Pensavo fossero un pò più elasticizzati.




Ii gasiti aici

Li trovate qui


Acest ceas Oasis il ador!!! Este asa fin, vine pe mana exact ca o bratara rigida! Sunt extrem de fericita ca l-am cumparat. Il gasiti aici

Adoro l'orologio Oasis!!! Lo trovo molto fine e sul polso è proprio come un bracciale rigido. Sono estremamente contenta di averlo comprato! Lo trovate qui


13 commenti:

Alexandra Zakharova ha detto...

Lovely item! Nice post, thank you for share! Also thank you so incredibly much for the comment you'd left on my blog:)
Have a fabulous time!

Best wishes, Alexandra
www.svetusvet.blogspot.com

fashion doctor ha detto...

geaca e tare draguta! bacci

Toma Aurora ha detto...

Si eu am luat-o razna cu Asos. Mi-a venit un pachet si mai astept o fusta pe saptamana viitoare.
Jacheta pufoasa e superba! Are un mare plus pentru glugă, căci mi se pare incomod să stai cu haina de blana (fie ea artificiala) si sa mai stai sa cauti si o caciula/palarie care sa se asorteze. Asa ca tragi gluga pe cap si ai rezolvat problema :D
Imi pare rău sa aud ca pantalonii nu sunt tocmai pe placul tau. E dificil cu pantalonii din PU sau cu glitter, căci sunt foarte rigizi și fac cute pe tot piciorul.

Descude ha detto...

Foarte frumoasa blanita,si pantalonii sunt superbi,pacat ca nu esti multumita.

Ramy's Blog ha detto...

si mie imi pare extrem de rau ca pantalonii nu imi vin ok. imi plac fff mult, dar asta e....
da Aurora, ai perfecta dreptate in legatura cu gluga.

Enchanted Ana ha detto...

Ce cumparaturi frumoase!Ceasul trebuie sa recunosc ca preferatul meu pentru ca imi plac mult accesoriile:D
Te pup!

Unknown ha detto...

Mi piace un sacco il pellicciotto! mi spiace per i pantaloni, ne avevo provato un paio simile da H&M e l'ho trovato rigido anche quello!
Fabiola

wildflowergirl

Elisa Zanetti ha detto...

che belle compere!!!!! brava!
http://namelessfashionblog.blogspot.it/
http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

Unknown ha detto...

amazing stuff..
www.theprincessgown.com

Ela ha detto...

Geaca este splendida!Numai vazand-o imi dau seama ca este moale si cred ca vine asa de frumos,finut si elegant peste o rochie mai subtirica de seara sau peste o imbracaminte casual ziua.

Sa o porti cu placere!

Te pup!

Unknown ha detto...

cum ai trimis pantalonii inapoi? si cat a costat?

Unknown ha detto...

cum ai procedat ca sa trimiti inapoi pe asos? si cat a costat? merci

Ramy's Blog ha detto...

Eu locuiesc in Italia, deci pachetul pt Italia trebuie trimis in Milano si de acolo se descurca ei, m-a costat trasportul pana in Milano cam 7 € cred...depinde unde locuiesti si unde trebuie sa trimiti. De obicei cand primesti pachetul este deja inauntru foaia pt un eventual refuz si adezivul care trebuie pus pe cutie daca trimiti marfa inapoi. Daca ai aruncat foaia respectiva, poti descarca de pe site ul lor cand te conectezi cu user-ul tau. Deci trebuie sa platesti doar transportul, depinde de unde trimiti si unde trebuie sa ajunga.