martedì 22 gennaio 2013

Forever 21- shopping on sales, first part!

RO Probabil ca cine imi urmareste blogul a vazut ca sunt o fana a shopping-ului online. Ca sa fac un top in preferintele mele, pe primul loc as pune Forever 21, pe al doilea Asos, iar pe al treilea celalalte magazine virtuale...pana acum surprize neplacute nu am avut, sa vedem ce va fi cu livrarea primei mele comenzi de pe Mua.
Revenind la Forever21, din pacate nu livreaza in Romania. Zic din pacate, pentru ca ei fac reduceri in adevaratul sens al cuvantului, reduceri foarte substantiale, au campanii de tipul 1+1 gratis, sunt extrem de rapizi, iti comunica un tracking number si tu poti urmari in continuu pachetul (marfa pleaca din Olanda). Eu am plasat comanda joi si luni dimineata am primit pachetul.
Un alt plus este modul in care impacheteaza produsele. Totul impachetat individual in hartie pe deasupra pungii originale a produsului, totul inchis cu grija cu ajutorul unor etichete cu logo-ul firmei. Cand ai o comanda mai mare, de exemplu bijuteriile vin intr-o cutiuta de carton, impachetate separat, inauntru cutiei si ele fiind atent infasurate in hartie (individual).
In acest moment au o campanie 1+1 gratis care a inceput joi si care se va termina pe 30 ianuarie. Din fericire joi am vazut mail-ul cu anuntul promotiilor si am profitat pe loc, acum multe dintre haine si pantofi s-au terminat.
Azi va voi arata o parte din achizitiile mele, lasand pentru maine cea de-a doua parte. Eu sper ca in curand vor incepe livrarile si in Romania, chiar se merita sa cumperi de la ei.

IT Ci sono dei saldi in corso su Forever 21, 1+1 gratis, trasporto gratis se superi i 75€. Devo dire che questo shop on-line è il mio preferito, al secondo posto metterei Asos. Mi piace Forever 21 perchè sono velocissimi, ricevi il tracking number per rintracciare il pacco e fanno degli sconti veramente non indifferenti.
Oggi vi mostrerò una parte dei miei ultimi acquisti, scrivendo il prezzo originale, il prezzo scontato e il prezzo finale dopo l'acquisto 1+1 gratis.


Full price 33,75€ - price on sales - 17,99€- price buy one get one free- 8.99€





Full price 35,75€ - price on sales - 18,99€- price buy one get one free- 9,49€


Full price 31,75€ - price on sales - 16,99€- price buy one get one free- 8.49€


Full price 23,75€ - price on sales - 12,99€- price buy one get one free- 6.49€


Full price 23,75€ - price on sales - 12,99€- price buy one get one free- 6.49€


Full price 6,90€ - price on sales - 2,99€- price buy one get one free- 1,49€

Full price 4,90€ - price on sales - 1,99€- price buy one get one free- 0,99€

Full price 6,90€ - price on sales - 2,99€- price buy one get one free- 1,49€

Full price 4,90€ - price on sales - 1,99€- price buy one get one free- 0,99€

22 commenti:

Unknown ha detto...

Che belli questi tuoi acquisti!! I secondi stivaletti e le ballerine sono i miei preferiti! Baci
Fabiola

wildflowergirl

Unknown ha detto...

Che belli questi tuoi acquisti!! I secondi stivaletti e le ballerine sono i miei preferiti! Baci
Fabiola

wildflowergirl

Toma Aurora ha detto...

Ce frumoase sunt toate! Mare pacat ca nu livreaza si in Romania :(
Să le porti cu plăcere Ramy!

Ramy's Blog ha detto...

multumesc Aurora

Dia ha detto...

Vai mor aici...ce pantofiori fruosi ti-ai luat...si eu nu mi-am gasit nicicum numarul meu la botine in magazine reducerile astea....Sa le porti sanatoasa!

Ramy's Blog ha detto...

multumesc dia. eu port 38, nu e un numar dificil, dar Oricum sunt multe fete care poarta 38-39 si sunt primele numere care dispar .

Selvaggia Capizzi ha detto...

Io compravo da F21 in america sul sito non sono mai stata, belli gli stivaletti!
Don't Call Me Fashion Blogger
Facebook
Bloglovin'

Andreea♥ ha detto...

Sa le porti cu placere! Imi plac mult ghetele negre cu tinte!
Te invidiez ca poti cumpara din Forever 21.
Abia astept sa plec in vacanta si sa fac cumparaturi la ei si la Primark. Te pup

Ramy's Blog ha detto...

multumesc andreea sincera sa fiu nu am absolut nimic de la Primark. Nu am avut ocazia sa intru intr-un magazin Primark si nu stiu daca au magazin on line. O sa controlez dupa pe net :)))

Unknown ha detto...

Wow hai atto un persona! Praticamente mi piace tutto o oggi andrò a vedermi il sito!
Baci ti aspetto se vuoi su www.1000waystobe.blogspot.com
Cristina

Unknown ha detto...

Rilascio il commento perché non lo vedo...
Mi piace tutto quello che hai comprato, oggi andrò a vedermi il sito!
Ti aspetto se vuoi su www.1000waystobe.blogspot.com
Baci
Cristina

Descude ha detto...

Sa le porti cu placere,sunt foarte frumoase

Unknown ha detto...

bellissimi!

Elisa Zanetti ha detto...

accidenti quante scarpe! WOW
http://namelessfashionblog.blogspot.it/
http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

Ela ha detto...

Ma omori cu pantofii astia noi!Sunt superbi toti,mai ales ghetutele/botinele cu imprimeu animal si pantofii cu tinte aurii.

Stiu brandul Forever 21,mereu vad chestii misto la ei si chiar regret ca nu pot avea acces la ele.

Te pup!

Unknown ha detto...

Sunt foarte dragutzi ;)!

http://www.cristinasurdu.com/

Loving Evelyn ha detto...

Abia ti-am descoperit blogul si deja imi place si eu sunt adepta shoppingul-ui online
frumoase achizitii
http://loving-evelyn.blogspot.ro

Ramy's Blog ha detto...

Multumesc :)

Casual Chic in the Street ha detto...

Salut Ramona!
Coincidenta face ca acum vreau sa plasez o comanda forever 21 la o prietena in austria, si vroiam sa imi iau botinele cum ai tu pe gri, primele postate. Au promotie faine 50% din pretul deja redus, si le-as lua cu vreo 10 euro.
Spune-mi sunt ok?
Ce nr ti-ai luat? Eu port 37, cateodata 37jumate. Mi-as lua atunci 7. Eu am mai comandat niste papucei prin 2011 de la ei, si cred ca mi-am luat 8 atunci, caci cu nr astea, imi mai luam masuri din uk, si 4(echivalent cu 37) imi erau f mici. Dar normal ca au fost mari, asa ca acum m-as duce pe 7us.

Mersi

Casual Chic in the Street ha detto...

Salut.

Uite acum doresc sa plasez si eu o comanda la o prietena in austria.
Se face ca doresc sa iau botinele gri, postate de tine primele, caci au si promotie faina, si as plat cam 10 euro pe ele.
Spune-mi, sunt ok?

De asemenea, ce nr ti-ai luat? Eu port 37, cateodata 37 jumate, m-as duce pe 7 US. Sper sa fie ok...

mersi

Ramy's Blog ha detto...

Buna, am vazut si eu ca au promotii...eu port 38, deci mi-am luat toate incaltarile de pe Forever21 nr 8 US si nu am avut niciodata probleme. Toate mi-au venit perfect!Pe Forever21 ei au masurile US si nu UK, dar daca te uiti pe site la tabelul masurilor, o sa vezi acolo ca este trecuta si masura echivalenta EU.Daca tu porti 37 EU, ar trebui sa iti iei un 7 US. Cizmulitele gri le-am purtat doar de vreo 4-5 ori pana acum, dar sunt comode. Tintele sunt fixate bine, nu cad. Normal, avand in vedere pretul sa nu te astepti la o calitate de 200€ :))) dar eu zic ca merita, sunt de efect si sunt comode!

Alexandra ha detto...

Mama, ce-i aici....ce reduceri si ce frumuseti...mare-mare pacat ca nu livreaza si in Romania....oare daca le trimitem mail-uri peste mail-uri si-i innebunim, ii convingem sa trimita si la noi? :)))