giovedì 17 gennaio 2013

New in my beauty products!

RO In ultimul timp mi-am cumparat cateva produse noi, pe care le vazusem pe la alte fete din blogosfera, dar pe care credeam ca poate aici unde locuiesc eu nu le gasesc...ei bine, m-am inselat, le-am gasit intr-un lant de magazine (OVS, momentan nu-mi vine in minte daca exista sau nu in Romania). Ma refer la produsele Essence. Am cumparat cateva oje, o crema pentru cuticule si doua creioane pentru ochi.
Parea mea: creioanele imi plac FOARTE mult, sunt rezistente pe tot parcursul zilei, sunt usor de aplicat si sunt cremoase. Crema pentru cuticule este ok, nimic spectaculos.
Ojele ca si culoare sunt super, imi plac extrem de mult, dar ca rezistenta lasa de dorit in comparatie cu alte oje... Chiar este pacat la cat de frumoase sunt culorile. La mine oja a tinut intacta pe unghii o zi, maxim doua...apoi a inceput sa sara. Mentionez ca folosesc masina de spalat rufe si vase :) deci... de gatit, gatesc doar seara si in week-end. Ca si job, lucrez intr-un birou, deci folosesc o tastatura si un telefon ... Concluzia: chiar nu rezista :( Oricum, eu o sa o folosesc datorita culorilor foarte frumoase :)
De la prietena mea Valentina si bineinteles sotul ei Catalin (pe care ii salut) am primit produse Gerovital, de care sunt absolut indragostita. Lotiune tonica si lapte demachiant :)

IT Ultimamente ho acquistato qualche prodotto nuovo di bellezza. Nei vari blog del mio paese ho trovato spesso informazioni inerenti ai prodotti Essence. Sinceramente, non pensavo di trovare questi prodotti anche in Italia, finchè un giorno ho visto in un negozio OVS di Bolzano vari smalti e prodotti di make-up. Ho comprato qualche smalto, due matite per occhi, e una crema per cuticole.
Il mio parere: le matite mi piacciono un sacco, sono veramente contenta, sono resistenti, morbide, facile da usare. La crema per le cuticole è ok, però diciamo niente di che...
Gli smalti: colori fantastici, facili da applicare, però scarsa resistenza ... purtroppo durano solo uno-due giorni, sinceramente a me sembra troppo poco rispetto agli altri prodotti che ho provato. Visto che comunque uso lavatrice, lavastoviglie e cucino solo la sera o di week-end... mi aspettavo fossero più resistenti... Va beh, io continuerò a usare questi smalti, ma solo per via dei bellissimi colori. :)
La mia amica Valentina e suo marito Catalin mi hanno portato dalla Romania dei prodotti Gerovital. Latte struccante e lozione per la pulizia del viso. 
Gerovital è una catena romena di prodotti di bellezza. Tra i più conosciuti nel mondo sicuramente è il prodotto Gerovital H3, un famoso prodotto anti età scoperto e reso popolare dalla Dr.Ana Aslan da più di 50 anni nell'Istituto di ricerche e di medicina geriatrica in Romania. Gerovital H3 è senza dubbio il più vecchio e il più valido dei trattamenti anti età. I prodotti si trovano anche nei shop on-line o in e-bay.










11 commenti:

Simona Tucu ha detto...

Iti impartasesc in totalitate impresiile cu privire la ojele Essence, nici la mine nu rezista mai mult de o zi pe unghii, in conditiile in care tot la birou lucrez si eu...Pacat de faptul ca au niste culori minunate.
Iti recomand eyelinerul gel de la Essence, e minunat, e cel mai bun produs al lor, dupa parerea mea.
Sa folosesti cu placere tot ceea ce ai cumparat.
Pupici!

Ramy's Blog ha detto...

O sa il caut cand mai ajung prin magazinul respectiv. Chiar as vrea sa incerc acest eyeliner, sper sa il aiba si aici :) ms pt pont :P

Unknown ha detto...

Che belli gli smalti!
Fabiola

wildflowergirl

Ela ha detto...

La mine tin ojele destul de bine pe unghii,cu atat mai mult daca aplic un lac deasupra.
Tu ai aplicat lac transparent la sfarsit,dupa ce ti-ai facut manichiura?

Poate ne arati o manichiura cu vreuna sau doua sau cate vrei tu,dintre ojele din postarea aceasta.

Te pup!

Dia ha detto...

Da, ojele essence nu rezista asa ca eu ma indrept intotdeauna spre alte oje. Am si eu cateva produse de la ei si sunt destul de multumita de ele.

Ramy's Blog ha detto...

nu Ela nu am aplicat un lac transpqrent.... o sa incerc data viitoare. te pup!

Elisa Zanetti ha detto...

Ciao tesoro, c'è un giveaway da me! Si possono vincere un paio di leggings Romwe. Partecipi? :)
http://namelessfashionblog.blogspot.it/2013/01/romwe-leggings-giveaway.html

Florina Pandrea ha detto...

superbe ojele!<3
sunt foarte bune produsele essence,am si eu cateva.:*

http://thatswhywesmile.blogspot.ro

Giulia ha detto...

Grazie per esser passata :)
Ti seguo anche io !
Nuovo post sul blog, passa se ti va :)

http://thefashionshadowbygiulia.blogspot.it/

Selvaggia Capizzi ha detto...

devo decidermi a testare i prodotti essence!
Don't Call Me Fashion Blogger
Facebook
Bloglovin'

coco ha detto...

la mine rezista 3 zile oja ...