mercoledì 30 gennaio 2013

Pasta aglio, olio, peperoncino

Azi o sa va arat ce am gatit duminica. Reteta pentru a face pasta aglio, olio peperoncino este foarte simpla si foarte rapida. Nu cred ca exista ceva mai simplu de atat....din punctul de vedere al simplitatii, pe locul doi ar fi carbonara a carei reteta v-am aratat-o deja aici.
Asa cum spune chiar numele "aglio olio peperoncino", aveti nevoie in primul rand de: usturoi, ulei, ardei iute. Va mai trebuie si paste, in general merg spaghetti, si parmezan. Eu la sfarsit am pus si putin patrunjel tocat marunt, mai ales pentru aspect. Cat despre ardei, se foloseste ardeiul micut rosu si ffffoarte iute. Il puteti folosi atat proaspat, cat si uscat (eu am folosit uscat). Daca nu aveti ardei rosu, il puteti inlocui si cu cel verde si iute....evident, fiecare pune dupa gust, mie imi place iute...




Se maruntesc cativa catei de usturoi si unul, doi ardeiuti. Intre timp puneti pastele la fiert in apa sarata respectand timpul indicat pe ambalaj.



Cu un minut inainte de a fi fierte complet pastele, puneti intr-o tigaie putin ulei de masline si caliti foarte putin usturoiul si ardeiul iute. Atentie, nu lasati prea mult, usturoiul nu trebuie sa devina aramiu pentru ca isi schimba gustul...


Em am adaugat si putin patrunjel, dar nu e obligatoriu.
Scoateti pastele din apa si adaugati uleiul impreuna cu usturoiul si ardeiul. Amestecati-le bine.



Dupa ce le puneti in farfurie, puneti parmezan dupa gust. Pofta buna! :)


8 commenti:

Unknown ha detto...

Fame famissimaaaaa! :)
Fabiola

wildflowergirl

Alexandra Zakharova ha detto...

Looks super delısh!!!!! Yum yum!!! Great pictures! Also thank you so incredibly much for the comment you'd left on my blog:)
Have a fabulous time!

Best wishes, Alexandra
www.svetusvet.blogspot.com

Unknown ha detto...

divorerei il computer in questo momento;)

Elisa Zanetti ha detto...

una ricetta semplice ma deliziosa!
http://namelessfashionblog.blogspot.it/
http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

player_unu ha detto...

Intr-adevar, cred ca cea mai simpla reteta de spaghete si (cel putin pentru mine) pare foarte gustoasa.

Si desi e o reteta simpla, e bine ca ai pus multe poze, ajuta mult mai ales incepatorii.

Ah, si foarte frumoase unghiile roz:p

Ramy's Blog ha detto...

multumesc Mihai pt complimentul legat de unghii :)) sa-mi zici daca ai pus in practica reteta :)

Constance Murphy ha detto...

Yum yum, that looks delicious! I'll do it!

http://bamostwanted.blogspot.com.ar/

Ela ha detto...

Ce imi place ca faci des retete cu paste pentru ca eu le adoooor!

Te pup!