giovedì 10 gennaio 2013

Studded necklace and new boots

RO Azi un outfit cu noile mele cizmulite Forever21 prezentate aici si cu un colier cu tinte Poema pe care pur si simplu il ador!

IT Oggi un outfit con i miei nuovi stivaletti Forever21 che vi ho mostrato qui e con la mia collana Poema con borchie che adoro!



























Photos by Zica Michele

Am purtat/ Ho indossato:

Cizmulite/ Stivaletti Forever21
Colier/ Collana Poema
Rochie si bratari/ Abito pizzo e bracciali H&M
Geanta/ Borsa Millefiori
Geaca/ Giacca Conbipel
Esarfa/ Sciarpa Takko fashion
Curea/ Cintura Dorothy Perkins
Ceas/ Orologio Miss Sixty


14 commenti:

Andreea♥ ha detto...

Super tinuta! Colier este foarte furmos! Pupici

Ramy's Blog ha detto...

Multumesc Andreea :)

fashion doctor ha detto...

super! love it!

Unknown ha detto...

awwww.ce imi plac botinele.sunt foarte frumusele.am vazut si eu unele asemanatoare la zara.

http://lifeontheheels.blogspot.ro/

Ramy's Blog ha detto...

Ana Maria, le-am vazut si eu la Zara dar costau mult mai mult....eu am dat pe ele de pe Forever21 vreo 20€ din cate imi amintesc...

Simona Tucu ha detto...

Ooo, da, e foarte frumos colierul, insa si rochita e sublima. Vreau si eu una din dantela crem :P
Pupici!

Toma Aurora ha detto...

Am scris deja un comentariu, dar cred ca mi-a picat netul si de aceea imi reiau părerile :D

Imi plac ghetutele foarte mult, le-ai combinat super cu acea rochie de dantela, iar colierul este in voga. Stilul acesta studded m-a prins si pe mine si chiar azi am primit niste tenesi cu tinte comandati de pe Asos si ma uit luuuung la ei, asa imi sunt de dragi :)

Ramy's Blog ha detto...

simona, si mie mi-a placut pe loc aceasta rochita. am luat-o in martie cred de la H&M si a costat in jur de 25€...pret intreg. imi este foarte draga pentru ca merge perfect in toate anotimpurile :)

Ramy's Blog ha detto...

multumesc aurora, asadar si tu cu aceasta boala a tintelor :)) sa ne arati tenesii pe blog, sunt curioasa! si azi am primit o comanda de pe asos :P hihihi

Unknown ha detto...

Bellissima la collana e anche il vestito mi piace molto! :)
Fabiola

wildflowergirl

Elisa Zanetti ha detto...

meravigliosa collana!
http://namelessfashionblog.blogspot.it/
http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

Ela ha detto...

Observ ca esti fana a accesoriilor!Si mie imi plac mult,nu pot sa rezist sa nu iau cate ceva si daca nu prea am banuti macar intru in magazine si le admir.

Te pup!

Ramy's Blog ha detto...

Accesoriile sunt super Ela !!!

Unknown ha detto...

superba rochitica dantelata si-ti sta si foarte bine:D