venerdì 4 gennaio 2013

New Year's Eve outfit

RO Azi o sa va arat outfit-ul meu de anul nou. Am facut o cina/petrecere intre prieteni si ne-am distrat foarte bine :) Am ales o rochita de dantela River Island, foarte comoda si botine cu toc mediu (si de aceasta data am optat pentru comoditate). Si am si optat sa imi scurtez parul pe care efectiv nu il mai suportam :(

IT Oggi vi farò vedere cosa ho indossato nella notte di capodanno. Abbiamo fatto una cena/festa con degli amici e ci siamo divertiti veramente tanto :) Ho scelto un abito in pizzo River Island, molto comodo con degli stivaletti anche molto comodi. E finalmente mi sono anche tagliata un bel pò i capelli, non li sopportavo più. :(















Mi-au placut foarte mult cizmele prietenei mele Valentina, asa ca o sa vi le arat :)

Mi sono piaciuto tantissimo gli stivali della mai amica Valentina e ve li mostrerò anche a voi.:)




Am purtat / Ho indossato:

Rochie/ Vestito River Island
Cizme/ Stivaletti Pitarello
Dresuri/ Calze Calzedonia
Colier/ Collana Forever 21
Bratara/ Bracciale hand made
Ceas/ Orologio Breil

12 commenti:

fashion doctor ha detto...

foarte frumoasa! sa ai un an minunat!bacci

Unknown ha detto...

Bellissimi i capelli e anche il vestito!
Fabiola

wildflowergirl

Florina Pandrea ha detto...

super frumoasa rochita! <3

Enchanted Ana ha detto...

La multi ani Ramona!Ca de obicei, arati superb!
Te pup dulce dulce!

Giulia ha detto...

love this dress on u! happy new year dear!bacio
giuly
thefashionmamas.com

Rebecca Ragionieri ha detto...

Collana carinissima (; Reb, xoxo.
*Nuovo post sul mio blog, il primo del 2013. Fammi sapere cosa ne pensi:
http://www.toprebel.com/2013/01/star-wars-sweatshirt.html

Ivana Split ha detto...

arăți minunat

Alina ha detto...

foarte dragut si relaxat :)

Andrea ha detto...

I adore your necklace it is so so cool!! Could you please consider following each other? I have been blogging every day all throughout Xmas until tomorrow I think you could really love my blog www.shineonbyandrea.blogspot.com

Ela ha detto...

Chiar ca sunt frumoase cizmele!Amandoua ati aratat superb!

Trebuie sa trec pe la voi doua sa va fur dressingurile,asta mi-e clar! :)))


Te pup!

Simona Tucu ha detto...

Ooo, frumos, frumos!! Este superba rochita si iti vine foarte bine, imi place mult!

Andreea Calinescu ha detto...

Foarte frumoasa!