lunedì 21 gennaio 2013

Mua - Make up Academy

RO M-am inscris si eu pe site-ul celor de la MUA si am tot incercat sa citesc pe net cat mai multe comentarii despre aceste cosmetice. Foarte multe persoane au dat voturi pozitive, ma ales ojelor si rujurilor, preturile sunt intr-adevar foarte bune. Personal, nu am incercat niciodata un produs al acestui brand, dar acum mi-am achizitionat cateva produse avand in vedere ca in urmatoarele doua zile au un cod discount de 50% pe comezile de minim 15 sterline (atentie, trebuie sa cumparati de minim 30 de sterline, apoi puteti introduce codul discount si veti plati doar 15 sterline). In aceste zile este gratuit si transportul.
Abia astept sa imi soseasca pachetul, am citit ca sunt cam lenti in comparatie cu alte site-uri.
Azi, dupa ce au comunicat codul pentru a putea primi discount-ul, site-ul era pur si simplu paralizat!!! Foarte lent, mi-a luat cam doua ore sa pot sa pun totul in cos si sa platesc...
Deci daca sunteti interesate sa cumparati, inarmati-va cu rabdare :)




Am cumparat oja, un ruj, cateva eyeliner si pensule pentru machiaj, o trusa farduri, un corector si un blush. Sper sa fie ok :)






4 commenti:

Federova ha detto...

Eu nu mai pot de nervi!! Am urmat toti pasii, am ajuns la final cand asteptam sa-mi zica payment accepted sau ceva de genul asta si s-a blocat site-ul instant. Faza e ca order list e goala, nu s-a salvat nici o comanda, n-am primit nici mail de confirmare sau ceva si cardul e GOL! Mi-au luat banii si atat! Ii urasc! Ca sa nu mai zic ca eu aveam doar 3 produse in comanda, restul erau pentru prietene. Cum le demonstrez eu ca am facut comanda si am si platit? Sunt aproape sigura ca nu-mi vor trimite produsele :((

Ramy's Blog ha detto...

nu stiu ce sa zic... si mie mi s a blocat site ul dupa ce am platit... ce e drept mie cand platesc cu cartea de cartea de credit imi vine sms imediat cu Plata si numele magazinului... deci macar am ceva sa pot demonstra... Oricum, eu am primit un mail, nu imediat, dar am primit. poate iti vine confirmarea si tiè. cand se mai calmeaza apele intra in contul tau si uita te daca e inregistrata comanda. eu m am uitat si scria processing...

Unknown ha detto...

Che nelle le palettes!
Fabiola

wildflowergirl

Elisa Zanetti ha detto...

Le vorrei tutte quelle palettes!
http://namelessfashionblog.blogspot.it/
http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog