lunedì 28 gennaio 2013

Random saptamanal! Random settimanale! 1

RO. Am hotarat sa pun o data pe saptamana fotografii facute cu telefonul, care oglindesc momente din viata mea. Pentru saptamana aceasta am pregatit foarte multe poze cu diferite mancaruri... o parte dintre fotografii sunt de la un pranz organizat acasa pentru mai multi prieteni, alte fotografii din restaurant la cina cu prietenii :) multe multe bunatati, credeti-ma. Mie imi place sa mananc, chiar nu ma dau inapoi de la o masa bogata :)))
Enjoy the photos!!!!

IT Oggi ho deciso di pubblicare qualche foto che ho fatto con il cellulare che rispecchiano dei momenti della mia vita. Per questa settimana ho scelto tante foto con diversi piatti della settimana scorsa. Per iniziare, qualche foto del pranzo che ho preparato a casa per un incontro tra amici. Poi altre foto scattate ad una cena fuori. Piatti tipici tirolesi, tutto molto invitante :) A me piace mangiare e sinceramente non mi tiro mai indietro quando si tratta di uscire o di cucinare qualcosa di buono :))
Ecco le foto!!!!








Meniu tirolez / Piatto tipico tirolese




Platou tirolez/ tagliere tirolese



Pizza :)


Bauerntoast!!! Sandwitch taranesc! Il toast del contadino :)



Inghetata cu sos fierbinte de zmeura! Gelato con lamponi caldi!


Ieri....




20 commenti:

Dia ha detto...

Prea multe poze cu mancare cand mi-e foame. Toate arata delicios:)

fashion doctor ha detto...

ador genul asta de postari! super totul! bacci

Maria Flicka ha detto...

Beautiful photos! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other? I promise I’ll follow you back <3

x♥x♥

"Saúde & Beleza - Health & Beauty"




Simona Tucu ha detto...

Mai, Ramona, dar ce poze face telefonul tau!! Adica aparatul meu foto e inferior calitativ camerei telefonului tau :P
Lasand asta (invidia) la o parte, foarte faina postarea, bogata masa, dar ultima poza le bate pe toate...ce-as mai smotoci-o pe micuta aia infoiata! :D

Pupici!!

Unknown ha detto...

Mamma mia, ho l'acquolina!!!! Vorrei assaggiare tutto quanto! :P
Fabiola

wildflowergirl

EliMakeup0005 ha detto...

Bellissime foto!! :)
bacioni

http://elimakeup0005.blogspot.it/

Ramy's Blog ha detto...

simo, primele poze, cele de acasa, sunt facute cu Nikon d3200, deci aparatul foto. restul sunt facute cu telefonul Samsung s3 care chiar are o camera super buna dupa parerea mea.

Ramy's Blog ha detto...

grazie, baci.

Ramy's Blog ha detto...

anche te golosa eh :))

Ramy's Blog ha detto...

ms Stela. baci!

Elisa Zanetti ha detto...

Ciao tesoro, nuovo giveaway da me! Si possono vincere fino a tre gioielli TH Boxes. Partecipi? :)
http://namelessfashionblog.blogspot.it/2013/01/th-boxes-giveaway.html

Unknown ha detto...

bellissimi scatti! mi hai fatto venire fame:)

Maria Flicka ha detto...

Thank you so much dear!!!! I’m following you back now :)
Unfortunately you haven't “bloglovin”, but if you decide to add it on your blog, please let me know, and we can follow each other there as well, it's an easier way to keep in touch ;)
Hope you have a wonderful week <3

x♥x♥

"Saúde & Beleza - Health & Beauty"




Toma Aurora ha detto...

Doamne, ce ai putut sa faci cu aeste fotografii!!! Ca și Dia si eu ma plang pentru moment de foame, iar senzatia a devenit de 100 de ori mai greu de suportant privind toate acele platouri, pizza și prăjiturica cu foietaj. Iar înghețata cu sos cald...deja simt că îmi pică capul pe spate de pofta :))
Pupici mâțului pufos!

Ramy's Blog ha detto...

si mie imi e cam foame acum :)))

Magdalena ha detto...

Ce de bunatati!! Yummy!

xo

Anonimo ha detto...

Quante cose buone! :-)

ZADIN ha detto...

Pozele arată foarte apetisant...

Îmi place ideea.

www.zadinblog.com

Ela ha detto...

Cate bunatati,mama,mama!Nici eu nu refuz o mancare buna,indiferent cate calori o avea! :)


Faina de tot este poza aceea cu brazii!Sa mai pui poze cu natura ca sunt innebunita dupa asa ceva!

Matulinaaaa!Ce se agatase de blugi :))

Te pupacesc!

Dee ha detto...

Toate arata delicios... mai ales motanelul :P