venerdì 18 gennaio 2013

Asos on sale!

RO Nu am rezistat tentatiilor de pe Asos si mi-am mai comandat ceva lucrusoare :) Voiam o geanta bordeaux care sa o pot asorta cu lucrurile cumparate aici sau aici, asa ca mi-am ales o gentuta Pepe jeans.
In ultimul timp au inceput sa imi placa si pantofii sport cu platforma si am zis ca pot sa-mi iau o pereche pentru zilele cand nu am chef de un outfit prea elaborat :)
Ma tot bantuie ideea de incepe sa fac experimente in aplicarea genelor false, asa ca am cumparat un  set de gene false destinate experimentelor....sa speram ca nu imi scot vreun ochi :))

IT Ci sono ancora i saldi su Asos. Desideravo tanto una borsa bordeaux quindi ho scelto una di Pepe jeans. Ultimamente ho deciso di comprarmi anche un paio di scarpe da ginnastica con zeppa per le giornate casual :)
Siccome vorrei provare ad applicarmi delle ciglia finte, ho anche acquistato un set di ciglia singole per provare... vedremo, magari riuscirò ad applicarle senza fare danni :)))

Pepe Jeans Bag available here


Wedge Trainers available here





Individual Lashes available here




8 commenti:

Unknown ha detto...

Mi piace molto questa borsa!!
Fabiola

wildflowergirl

Dia ha detto...

Nice, eu daca mai cumparam si online cu reducerile astea dadeam faliment de tot. Succes cu genele false:D

wmw style ha detto...

hey your blog is so cool! would you like follow each other? we starts, and follow you on gfc and bloglovin! please follow back! hugs, the twins from wmw-style.de

wmw style ha detto...

ok, only on gfc :*

Unknown ha detto...

questa borsa è meravigliosa:)

Andreea♥ ha detto...

Love the shoes and the bag! :*

Ela ha detto...

Love the wedges!

Si eu am ochit niste gene false banda si unele individuale.Astea din urma sunt mai ok pentru un look mai natural.

Te pupacesc!

Rebecca Ragionieri ha detto...

ottimi acquisti (: Reb, xoxo.

*Nuovo outfit sul mio blog, fammi sapere cosa ne pensi:
http://www.toprebel.com/2013/01/fur-gilet-house-of-harlow-sunglasses.html