giovedì 18 aprile 2013

Ceva usor de preparat! RO only!!!

RO Pentru un pranz sau o cina usoara, puteti opta pentru legume si branza pe plita/ gratar. Pentru ca in ziua cand am pregatit cina ploua si era urat afara, nu am folosit gratarul si am facut totul in casa, pe tigaie de ceramica.


Am pregatit intr-un mic bol ulei de masline cu patrunjel taiat marunt la care am adaugat evident sare si piper. Uleiul de masline are foarte multe proprietati, dar este bun crud, rece si pus la sfarsitul pregatirii mancarurilor. In acest mod nu-si pierde proprietatile.



Am ales dovlecei, vinete si ardei gras. Ca si branza am ales scamorza afumata, este o branza care imi place foarte mult si este ideala pentru gratar.
Legumele le-am facut pe tigaie ceramica fara sa pun ulei deloc. 





Branza am taiat-o felii si am tinut-o pe plita incinsa doar vreo 30 de secunde.

La sfarsit am adaugat uleiul de masline cu patrunjel. Totul este extrem de usor de preparat si foarte gustos.



13 commenti:

Unknown ha detto...

che bel piatto, amo le verdure:)

Elefantest89 ha detto...

Cavoli sei una cuoca provetta!

Ramy's Blog ha detto...

:)) mi sto impegnando.... :p

Unknown ha detto...

Non ho capito niente di quello che c'è scritto ma mi è venuta fame lo stesso! ;)
Fabiola

wildflowergirl
Facebook page

Gutu Bianca Lucia ha detto...

Mmmmm

Ramy's Blog ha detto...

Hahaha Fabiola! Beh conta il risultato...verdura grigliata con la scamorza grigliata :P

Unknown ha detto...

Bun si sanatos!
Mi-ai facut pofta:)))
puuup:*

dragonfly in pink ha detto...

complimenti davvero...un piatto gustoso e salutare...grazie per la visita e per il follow! ricambio con molto piacere...un bacione

Unknown ha detto...

Una nuova idea! Amo le verdure ma sempre cotte alla stessa maniera mi stancano e proverò sicuramente:-):-)
Grazie
Baci
Cristina

www.1000waystobe.blogspotit

Hazelnut ha detto...

La scamorza fatta in quel modo non l'ho mai provata! Chissà che buona!

Ramy's Blog ha detto...

la scamorza grigliata o sulla piastra è molto buona.

Elisa Zanetti ha detto...

mi è tornata fame....
http://namelessfashionblog.blogspot.it/
http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

Mary ha detto...

Grazie della visita ! Ricambio con piacere ! Molto bello il tuo blog ,ora vado a fare un giretto!!