mercoledì 17 aprile 2013

New in my make-up!

RO Am primit paleta Naked 2 de la Urban Decay. Pana la urma mi-am cumparat-o de pe eBay, din Marea Britanie. Pretul a fost de 19.99GPB - 23.39€ si transportul a fost de 7GPB - 8.19€. Pretul paletei la Sephora este de 44.90€. Au fost foarte rapizi cu transportul, am primit paleta in 5 zile lucratoare. 

IT Ho ricevuto la palette Naked 2 da Urban Decay. Alla fine l'ho comprata su eBay dal Regno Unito. Il prezzo è stato di 19.99GPB - € 23,39 e il trasporto 7GPB - 8.19 €. A Sephora il prezzo della palette è € 44,90. Sono stati molto veloci con il trasporto, ho ricevuto il piccolo pacchetto in 5 giorni lavorativi.



RO Am folosit-o de vreo 3 ori pana acum si pot spune ca este extraordinara. Eu am folosit de-a lungul timpului foarte mult fardurile L'òreal. Fardurile din paleta Naked dupa parerea mea sunt mult mai bune. La ora actuala sunt cele mai bune farduri pe care le-am folosit vreodata. Cremoase, dureaza toata ziua, nu se strang in cutele pleoapei, pigmentate ...sunt 14 nuante extrem de frumoase. Este nevoie de foarte putin produs pentru a realiza un machiaj, deci sunt absolut sigura ca o paleta reusesti sa o termini foarte greu.
Ambalajul este robust, in metal si pensula este cu doua capete, foarte moale si usor de curatat/spalat. Oglinda este mare, pe toata lungimea paletei. Este perfecta pentru calatorii, intr-o cutiuta ai totul pentru a realiza un machiaj de zi sau de seara
Acest produs dupa parerea mea este de nota 10 si merita toti banii.

IT L'ho usata circa 3 volte e posso dire che è fantastica. Ho usato per tantissimi anni gli ombretti di L'Oreal. Dal mio punto di vista gli ombretti della palette Naked sono molto meglio. Direi che ad oggi è il miglior trucco che ho usato. Cremoso, dura tutto il giorno, non si stringe nelle pieghe delle palpebre sono 14 ombretti estremamente belli. Ci vuole poco prodotto per ottenere il trucco, quindi sono assolutamente sicura che una palette dura tantissimo.
La confezione  è robusta in metallo, ci sono al interno due pennelli molto morbidi e facile da pulire / lavare. Lo specchietto è grande per l'intera lunghezza della palette. E' perfetta anche per i viaggi, praticamente in questa piccola scatoletta c'è di tutto per fare truccarsi di giorno e di sera.
La mia opinione: questo prodotto merita un voto massimo 10 e vale ogni centesimo.




Pe brat nu am folosit un primer.

Sul braccio non ho usato un primer.

14 commenti:

Alina ha detto...

s-o folosesti la maxim! ;)

Dia ha detto...

Numai lucruri bune se aud despre paleta asta:) Poate o sa pun si eu mana pe ea odata si odata:)

Ramy's Blog ha detto...

multumesc Alina... sa stii ca de cand am primit-o o exploatez la maxim :))

Ramy's Blog ha detto...

Chiar este super Dia!

Ela ha detto...

Sa o stapanesti sanatoasa si sa iti fie de folos!

Te pup!

Gutu Bianca Lucia ha detto...

Vreau si euuuuuu....*-*

Unknown ha detto...

Bellissima questa palette!
Fabiola

wildflowergirl
Facebook page

Andreea♥ ha detto...

Sa o folosesti cu placere! :*

Unknown ha detto...

la voglio!!!:)

Monica Harmony ha detto...

I bought the basics one!
Monica Harmony's Blog

Elefantest89 ha detto...

Che bella! Nuova di zecca!

Hazelnut ha detto...

Adoro quella palette!

Elefantest89 ha detto...

Ciao amica mia, buon pomeriggio!

Unknown ha detto...

Si mie imi place foarte mult paleta dar tot nu ma decid sa o cumpar din cauza pretului.

Merci tare mult de info, am sa o cumpar si eu ca tine via ebay.

Pupic,

Nico

www.nicoleta.me