lunedì 22 aprile 2013

Elf shopping!

RO Acum o saptamana pe site-ul Elf Italia a fost o campanie de reduceri de 50 % pentru toate produsele. Asa ca am profitat si mi-am facut o comanda.
In acest moment pe site sunt in curs reduceri de pana la 70%, dar doar pe anumite produse. 

IT Una settimana fa sul sito Elf c'erano del saldi di 50% su tutto. Quindi ho scelto qualche prodotto e ho fatto un piccolo ordine. Al momento se andate sul sito, ci sono dei saldi fino al 70% su certi prodotti


Lash Kit

 Studio Eyebrow Kit


 Studio Cream Blush


Brush Cleaner
Brush Shampoo


11 commenti:

Unknown ha detto...

Bè vedo che ne hai approfittato, hai preso tante belle cose! :) Baci
Fabiola

wildflowergirl
Facebook page

Mihaela Pojogu ha detto...

Sa le folosesti cu placere :)

Unknown ha detto...

N-am auzit de site. Tre sa vad si eu ce gasesc.

Merci mult de cuvinte frumoase ^__^

Pupic,

Nicol
www.nicoleta.me

Dia ha detto...

Vad ca te-a prins microbul Elf. Am avut si eu kitul de sprancene dar era prea inchis pentru mine desi era varianta pentru blonde. Am si eu un blush crema dar nu mi se pare prea rezistent asa ca il folosesc pt buze cu mai mult succes. Lotinue de curatat pensule tot am vrut sa imi iau da astept o oferta sa ies cu transport gratis macar:)

Toma Aurora ha detto...

Kit-ul pentru sprâncene este produsul meu ELF favorit! De câțiva ani îl folosesc și nu l-aș înlocui cu niciun alt produs similar.:)

Ramy's Blog ha detto...

Dia, si eu am asteptat reducerile pentru samponul pentru pensule. De obicei folosesc un sapun lichid neutru.

Ramy's Blog ha detto...

Aurora, si eu il folosesc de o saptamana si sa stii ca este deja printre produsele mele preferate.

Ela ha detto...

Gene falseeee!!!Nice!Ai mai folosit gene false pana acum?

Kitul pentru sprancene mi se pare bun.

Te pup!

Ramy's Blog ha detto...

Da am folosit. Atat cele individuale, cat si cele cu banda. Am reusit sa mi le aplic singura, nu e deloc complicat.

Elisa Zanetti ha detto...

vado subito a curiosare!
http://namelessfashionblog.blogspot.it/
http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

Hazelnut ha detto...

Tempo fa anche io feci un mega shopping da elf, alcune cose erano davvero valide, ad esempio il primer occhi! Con gli smalti invece mi sono trovata malissimo!