mercoledì 3 aprile 2013

Reteta de sos barbeque!

RO A cam venit primavara, deci am inceput sa folosesc gratarul de afara! Am facut un sos barbeque pe baza de Coca Cola. Stiu, suna ciudat, nici eu nu credeam ca este bun, cu ideea a venit un prieten pasionat de gatit... de fapt, cam el l-a si pregatit.
Este un sos extrem de simplu de preparat, aveti nevoie de:

  • o doza de Coca Cola
  • pasta de tomate
  • ketchup
  • pudra de ardei iute
  • cateva fire de ceapa verde
  • doi, trei castraveti murati
  • putin unt



Se taie marunt ceapa verde si castravetele. Ceapa verde se imparte in doua.

Se topeste putin unt si se adauga jumatate din ceapa verde.


Se adauga Ketchup-ul si Coca Cola.



Se adauga si concentratul de rosii, cat sa se ingroase putin sosul. (acesta fiind foarte lichid de la Coca Cola)

Se pune ardei iute dupa gust si se adauga si castraveciorii.


Se lasa la fiert la foc mic, nu este un timp exact pentru fierbere. Se amesteca din cand in cand verificand consistenta pentru ca aceasta este importanta... sosul trebuie sa fie nici foarte dens, dar nici foarte lichid. Inainte de a inchide focul, se adauga cealalta jumatate de ceapa verde.

 Et voilà!

Noi am facut costite de porc la gratar pe care mai apoi le-am bagat la cuptor si carnaciori la gratar. Ca si garnitura am facut cartofi cu rozmarin la cuptor si o salata de rosii cu rucola :)








Saluti al mio "professore di cucina", Heino :)

10 commenti:

fashionseducer ha detto...

buonooooooooooooooooo




Passa da me/ See me

FASHION SEDUCER
Ti seguo, ricambi? (I follow you, spare parts?)

MY FACEBOOK


MY TWITTER

adinas ha detto...

interesant, o sa-l incerc si eu.

Unknown ha detto...

Ma dai non lo sapevo si mettesse anche la Coca per la salsa barbecue!! Quelle patate sono troppo invitanti!! Baci
Fabiola

wildflowergirl
Facebook page

Ramy's Blog ha detto...

puoi provare Fabiola...nemmeno io ero convinta prima di assaggiare :) è veramente buona.

Unknown ha detto...

bello il trucchetto della coca:)

Anca ha detto...

Wow, ce fel arata!! Felicitari pentru felul in care gatesti! Sunt sigura ca este si gustor. Pe iubitul meu l-am convins cand i-am aratat ca ai pus Coca Cola in compozitie :)

Te invit sa arunci o privire in dulapiorul meu: Shop My Closet

coco ha detto...

mi-ai facut pofta de cartofi copti !

Elisa Zanetti ha detto...

voglio provare per il mio fidanzato!

New post on my blog:
http://namelessfashionblog.blogspot.it/2013/04/cecilia-di-foglio.html

Ela ha detto...

Sunt deschisa aproape spre orice si imi plac chestiile originale deci ca idee este ok insa nu as pune in practica.Coca Cola este o bautura plina de porcarii si face foarte mult rau stomacului.


Imi plac cartofiorii la cuptor.Arata bine asa rumeniti!

Te pup,fata frumoasa!

Ramy's Blog ha detto...

da Ela...asa este, cola este o bomba pt stomac...dar e nu bea aproape deloc, deci merge in sos uneori :)))