venerdì 12 aprile 2013

Pasta con ricotta e pomodoro! - reteta

RO Azi o reteta foarte simpla si destul de rapida...va trebuie cam 20 de minute: paste cu ricotta si rosii. 
Asa cum v-am mai spus, ricotta, adica urda pe romaneste, nu este deloc in preferintele mele ca si branza...mi se pare ca nu are nici un gust, mie imi plac foarte mult branzeturile, dar le prefer pe cele sarate!
Dar folosesc ricotta in diverse combinatii... V-am aratat aici reteta de pui umplut cu ricotta.
Azi facem paste :) Chiar daca poate vi se pare ciudata combinatia (mie mi s-a parut oribila combinatia cand am auzit pentru prima data) credeti-ma, este foarte buna! 


Aveti nevoie de:

  • Ricotta - pentru 2 persoane este suficient cam 250 gr.
  • o cutie de rosii cubulete
  • o ceapa
  • ardei iute
  • ulei, sare
  • busuioc proaspat sau uscat (eu am avut congelat)
  • paste
Ca si paste, merg toate tipurile de paste mai mari...nu spaghetti. Eu am ales fusilli, dar puteti face si cu penne de exemplu.


Se taie ceapa si se caleste foarte putin.


Se adauga rosiile.

Se adauga si ardeiul iute...evident, dupa gust.

Intre timp puneti la fiert pastele.

Se taie marunt si busuiocul si se adauga la sos.


Cam dupa 15 minute se adauga si ricotta.

 Se amesteca bine si se stinge focul.

Se uneste sosul cu pastele!
 Pofta buna!


8 commenti:

adinas ha detto...

ce simplu se face

Ramy's Blog ha detto...

Da, e o reteta perfecta si pentru incepatori :)

Anonimo ha detto...

Parece fácil!!
Besos
http://judithbysucre.blogspot.com.es

Unknown ha detto...

mmm faaaaaame!!!
Fabiola

wildflowergirl
Facebook page

Elefantest89 ha detto...

Che fameeeeeee!

Gutu Bianca Lucia ha detto...

Mi pofta numa cand ma uit la pozeO_O

Ombretta ha detto...

Ciao piacere di conoscerti,mi sono appena unita al tuo blog se ti va vieni a trovarmi nel mio ^_^
www.incucinaconombretta.blogspot.com

Ela ha detto...

Nici mie nu imi place urda,perfer branza sarata,e mai gustoasa zic eu.

O sa incerc reteta ta ca am incredere in tine,stiu ca daca recomanzi ceva inseamna ca e ok.

Te pupacesc!