sabato 20 aprile 2013

New shirts in my closet!

RO Azi o sa va arat ultimele achizitii de pe Forever 21. Mi-am ales doua camasi mai deosebite. Am ales marimea M la ambele pentru ca voiam sa fie mai lejere pe corp. Prima camasa, neagra cu guler Peter Pan, imi place mult pentru micile tinte de pe guler si de pe incheieturi. Si nasturii sunt foarte draguti.
Cea de-a doua camasa, am luat-o pentru gulerul cu paiete, imi place foarte mult cum este lucrat. 

IT Oggi vi mostrerò i miei ultimi acquisti su Forever 21. Ho scelto due camicie molto carine, una con colletto Peter Pan borchiato ed una con colletto di paillettes. Secondo me le camicie sono lavorate molte bene, come al solito, Forever 21 non mi ha deluso.


Pretul acestei camasi a fost de 25.75€.
Il prezzo di questa camicia - 25.75€



Pretul acestei camasi a fost de 17.40€.
Il prezzo di questa camicia - 17.40€





12 commenti:

Unknown ha detto...

che carine!! davvero un'ottima scelta..quella blu mi piace particolarmente:)

coco ha detto...

tare dragute , a 2-a ar fi si aegerea mea !

Dia ha detto...

Sunt frumoase amandoua:) Ce mi-ar placea sa pot sa imi bag nasul in garderoba ta:D

Unknown ha detto...

Bellissima quella con colletto Peter-pan! Ti ho appena assegnato un premio! :) Baci
Fabiola

wildflowergirl

Facebook page

Unknown ha detto...

sono stupende cara:)

Alessia Morello ha detto...

Bellissime!! Io adoro forever 21! Ogni volta che ci sono entrata sono uscita con un camion di roba!! Arghh!!



NUOVO POST ON LINE VIENI A DARE UN OCCHIATA E FAMMI SAPERE COSA NE PENSI!

WWW.THEITALIANSMOOTHIE.COM

Toma Aurora ha detto...

Am primit mail de la Forever 21 cu 21% reducere de ziua lor. Eu am rămas abonată, în speranța că vor trimite și în România într-un final :))
Cămașa cu guler sequin este preferata mea dintre cele două. Nu că cealaltă n-ar fi frumoasă, dar am așa o mare slăbiciue pentru paiete :)

fashionseducer ha detto...

Ma sono stupende !!!

Che carina questa tuta



Passa da me/ See me

FASHION SEDUCER
Ti seguo, ricambi? (I follow you, follow me)

MY FACEBOOK


MY TWITTER


MY BLOGLOVIN

Ramy's Blog ha detto...

Grazie Fabiola. Lo farò nei prossimi giorni

Ramy's Blog ha detto...

Si mie imi plac paietele. Nu stiu ce sa zic Aurora...am vazut ca nu trimit cam deloc in estul Europei...poate in viitor.

Ice Goddhez Blog ha detto...

Cool shirts! Love the collared styles! :)

Happy weekend dear!

★♡ New Video Post (^_^) ♡★
GWIYOMI / KIYOMI Song (귀요미송) by Hari (하리)
Have you heard of this latest cutie song dance craze?
Watch me and my sis! Let me know your thoughts! I'd appreciate it!


❤ ~Chai
http://chenmeicai.blogspot.com
http://www.facebook.com/ChaiChenPage
| Bloglovin' | NetworkedBlogs | Google+ |

Elisa Zanetti ha detto...

davvero belle!!!

Da me giveaway firmato Oasap! Ti va di partecipare?
http://namelessfashionblog.blogspot.it/2013/04/oasap-giveaway.html