lunedì 8 aprile 2013

New in my closet!

RO Ultimele cumparaturi... Geanta Zara pe care mi-o doream demult. In magazine gaseam peste tot doar versiunea L al acestui model, mi se parea cam mare... asa ca am facut comanda on-line pe shopul Zara Italia si am ales modelul M.
Toate celalalte produse mi le-am cumparat acum o saptamana in Verona, din magazinele Zara si H&M.

IT I miei ultimi acquisti. La borsa di Zara che desideravo tanto... alla fine l'ho presa on-line perché non riuscivo mai a trovare nei negozi la versione M di questo modello. Nei negozi Zara hanno solo la versione L, che sinceramente mi sembra un po' troppo grande.
Gli altri capi sono tutti di Zara e H&M.


Zara Bag


Zara Jeans




Pantaloni H&M


Zara Jeans


Zara T-shirt




21 commenti:

M and M ha detto...

Geanta e foarte frumoasa, mi-ar fi placut si mie pe negru. Sa le porti sanatoasa:*

Unknown ha detto...

Amazing finds! I love it:)

http://theprintedsea.blogspot.de/

Unknown ha detto...

che begli acquisti! mi piacciono soprattutto i pantaloni di zara color verde menta chiaro:)

fashion doctor ha detto...

super shopping! pupp

Florina Pandrea ha detto...

sa le folosesti cu placere:*

Unknown ha detto...

So many amazing pieces! love those mint pants and I have the same bag and I love it. :)

Style Without Limits
Facebook

Andreea♥ ha detto...

Sa le porti cu placere! Geanta este superba! Te pup

Unknown ha detto...

Io sono anni che bramo quella borsa, è stupenda!!! Bacioni
Fabiola

wildflowergirl
Facebook page

Ramy's Blog ha detto...

Multumesc frumos :)

Rebecca Ragionieri ha detto...

Ho la stessa borsa di Zara (; Reb, xoxo.

*Nuovo outfit sul mio blog, fammi sapere cosa ne pensi:
http://www.toprebel.com/2013/04/stop-sweatshirt.html

Crazy for fashion ha detto...

Great purchases! <3<3

Love sushi and fashion
Facebook page

Unknown ha detto...

Bella la borsa!

New post: http://themilkandmint.blogspot.it/2013/04/kimono.html

Unknown ha detto...

Am vazut si eu geanta in magazine dar tot L si era imensaaaa!Foarte frumoasa,sa o porti sanatoasa:*:*:*:*

Unknown ha detto...

che acquisti strepitosi cara!!!

Ramy's Blog ha detto...

da Mara...in versiunea M mi se pare mai versatila...

Ela ha detto...

Blugii Zara si tricoul sunt pe gustul meu.Barem prima pereche de blugi este foarte misto!

Te pup!

coco ha detto...

sa le porti cu drag !

Ramy's Blog ha detto...

da Ela si mie imi plac jeansii....si sunt fff subtiri, pt vara.

Ramy's Blog ha detto...

Multumesc Coco.

Elisa Zanetti ha detto...

La borsa la avevo puntata anche io!
http://namelessfashionblog.blogspot.it/
http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

Elefantest89 ha detto...

È tutto bellissimo, adoro la borsa!
Ti abbraccio Ramy
Buon pomeriggio da me e dal tuo ammiratore felino